Muistojen rippikoulu - 50 vuotta sitten rippikoulun käyneiden tapaaminen

Oulaisissa rippikoulun 50 vuotta sitten käyneitten tapaaminen järjestetään Oulaisten kirkossa ja seurakuntakodilla sunnuntaina 25.8.2024 klo 10 alkaen. Jumalanpalveluksen jälkeen on valokuvaus ja lounas sekä ohjelmaa seurakuntakodilla. Tilaisuuteen kutsutaan myös isosia ja muuta rippileireillä ollutta henkilökuntaa. Myös puoliso tai muu läheinen on tervetullut.

Tapaamiseen osallistuvia pyydetään ilmoittautumaan Oulaisten kirkkoherranvirastoon 15.8.2024 mennessä, sähköpostitse: oulainen.kirkkoherranvirasto(at)evl.fi tai puhelimitse: 08-4797420. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään kertomaan yhteystiedot (puhelinnumero ja s.postiosoite) ja mahdolliset erityisruokavaliot. Lounaan ja valokuvauksen maksu kerätään juhlan yhteydessä.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan päivän ohjelman suunnitteluun, voit ilmoittautua Oulaisten kirkkoherranvirastoon 10.5.2024 mennessä. Suunnittelutyöryhmä kokoontuu erikseen sovittavana ajankohtana.

Tietoa pyydetään kertomaan mahdollisimman monelle, jota tapaaminen saattaisi koskea, vaikkei itse juuri tähän ikäluokkaan kuuluisikaan. Lämpimästi tervetuloa Muistojen rippikoulu -tapahtumaan!

2024-03-12 16:56:04.0