Kirkkokuoro

Seurakunnassamme on kirkkokuoro, joka harjoittelee viikoittain. Harjoitukset pidetään torstaisin klo 18.15 - 20.15. Yleensä harjoitukset ovat seurakuntakodilla.
Kuoromme esittää pääasiassa neliäänistä hengellistä ohjelmistoa. Kuoromme pyrkii esiintymään kerran kuukaudessa jumalanpalveluksissa. Lisäksi teemme yhteistyötä paikkakuntamme muiden kuorojen kanssa ja konsertoimme säännöllisesti.
Kuoro tekee myös matkoja kotimaassa ja ulkomaille.

Kuorossa on tällä hetkellä n. 20 laulajaa, mutta uudet jäsenet ovat aina tervetulleita. Laulamisen into on ainoa pääsyvaatimus. Kuoroon voivat tulla mukaan kaikenikäiset - kokeneet, ensikertalaiset, nuoret ja vanhemmat. Mukaan voit tulla milloin vain haluat, varsinkin miesäänistä on pula tällä hetkellä.

Kuoroharrastuksen hyviä puolia ovat: laulaminen rentouttaa ja tuo hyvää mieltä, se lisää myös yhteisöllisyytä ja antaa elämään mielekästä sisältöä.

Kirkkokuoron toiminnasta löytyy lisätietoja Kirkkokuoron Facebook-sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kysy lisätietoja kirkkokuoron toiminnasta kanttoriltammeLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Oulaisten kirkkokuoro 60-v juhlakuva
Oulaisten kirkkokuoro 60-vuotta