Taloudellisen avustamisen myöntämiskäytäntö muuttuu Oulaisten seurakunnassa

Oulaisten seurakunnan diakoniatyö avustaa vaikeassa tilanteessa olevia vähävaraisia myös pienillä summilla taloudellisesti. Pääasiassa avustuksia myönnetään maksusitoumuksina ruoan ostoon. Avustuksen saamisen edellytyksenä on taloudellisen tilanteen selvitys.

Avustusten myöntämiskäytäntö muuttuu 1.1.2023 alkaen. Jatkossa avustushakemukset käsitellään taloudellisen avun tiimissä ja päätöksistä ilmoitetaan hakijoille. Avustuksia ei välttämättä myönnetä vastaanottokäynnin yhteydessä.

Diakonia-avustuksen ajanvarauspäivät ovat kaksi kertaa kuukaudessa tiistaiaamuisin. Ajanvaraus on klo 9–10 puhelimitse ajanvarausnumerosta 044-5797426. Tarkemmat tiedot löydät kirkollisista ilmoituksista lehdistä tai seurakunnan nettisivuilta.

Muissa asioissa voit olla yhteydessä suoraan diakoniatyöntekijöihin.

2023-01-04 11:35:09.0