vihreän pohjan päällä kaksi kädenjälkeä ja mustalla tekstillä Oulaisten seurakunta nuoret hengessä mukana
Seurakuntanuorten logo

Nuorille seurakunnassamme

Seurakunnan nuorisotyössä on monenlaista toimintaa, mm. gospelit (nuorten illat) Siukkiksessa, retket eri tapahtumiin ja nuorille suunnatut leirit.

Nuorten toiminnasta tiedotetaan viikottain yläkoululla, kirkollisissa ilmoituksissa, seurakunnan nettisivuilla ja instagramissa: @hennasiukkis ja @tumesiukkis

Löydä itsellesi sopivaLinkki avautuu uudessa välilehdessä toiminto ja tule rohkeasti mukaan.

Nuorten vaikuttajaryhmä

Seurakunnassamme on nuorista koottu vaikuttajaryhmä, jossa on jäseniä 4 - 12 kerrallaan. Vaikuttajaryhmä kokoontuu 3 - 4 kertaa vuodessa ja antaa omia mielipiteitään nuorten toimintaan liittyvissä asioissa. Ryhmään sitoudutaan vuodeksi kerrallaan ja uusi ryhmä valitaan joulukuun isoskoulutuksen yhteydessä. Varsinaisille jäsenille valitaan myös varajäsenet. Jos sua kiinnostaa nuorten vaikuttajaryhmä niin ota yhteyttä TumeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Nuorisotyönohjaaja
Oulaistenkatu 59